our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

ye-yehhh rayeee....

11:18 PM Edit This 0 Comments »
#selamat hari raye, hari untuk kite bersuke rie, selamat kami ucapkan dari tawun ini sampai tawun depaan### la... la..la...

tawun nih aku rase paling syiok beraya.. yelahh.. anak dara notti aku dah buleh bergaya ngan baju kurung die.. gown die..

first raya kat rumah hubby (take turn la beb.. kang gadoooohh)
my MIL so xcited coz adek die nak raye ngan die..(pak penakan en hubby) macam-macam die masak.. mee rebus, sup tulang, lontong ngan laksa... yang jadi Asst Chef pulak SIL aku... adusss.. dengan kekurangan bekalan air.. maka terasa kepenatan yang sedikit menggugat kechumelanku... chheeewaaahhh!!! (almaklumla aku kan merangkap AJK mengemas n basih pinggan...

sebenarnya yang paling excisted coz emmm...


jangan tak tawww.. i buat rambut baru youu.....

:)

isskkk.. En Hubby tak kasi share.... coz gambo tak der tudung... so just letak gambar FIL ngan Si Notti Alya..

en Haji Husain n cucu

en Hubby, Alya & Pak Cik Halim.. (Baju kurung Alya di reka n dijahit oleh Tok Che Sayang (MIL))
petang raya aku balik rumah MIL en hubby lak (my mummy & daddylerr...) lagi bestt... ader makanan excotic..(halal taw) soup tuttttt... ngan rendang tutttttt....

esok paginyerrr.. kitowg gerak ke kuantan (rumah BIL hubby) jengok kak Ha n anak-anak.. sambil mendera depa buat nasi dagang.. (bab dera bagi kat kak pah) aku ikottt jea... tumpang makan.... ayah tak dapat ikottt coz pagi tu dia stomachache...

ni gambo aku ngan Kak Nab (sister sulong merangkap ibu kepada Cik Mata ngan Cik Nini coklat celop-celop..) n anak-anak...

Kak Nab, Mahfiz, Akmar and Aku sefamily...
ni mummy & daddy terchenta aku...

dalam kul 10 lelebeh kami bertolak menghale ke Kuantan... Yang follow lagi dua keta.. satu Kak Nab and satu g Kak Pah(sister aku yang ketiga).. berhenti sekejap kat R&R
maklumlah.. setelah puas kete mengeluarkan asap maka tibalah massenye pemandu mengeluarkan assap...

En hubby ngan Abg Lie (hubby Kak Pah)

snapp dalam kete je le.. Alya tidor atas riba...



enak betul..... asal masok kete jea... tido.. but oke gak dari dia boring n buat notti...

#selamat hari rayaaaaaa#

0 comments: