our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

23rd Ramadhan...

8:12 PM Edit This 0 Comments »
Pagi pas subuh weols terus boomm balek...

sedar dah kul 8 pagi and En hubby terlambat gi keje.. after sesi babai... aku terus keboommm buat kali ke2.. sedar dah kul 9.50am... Alya pun tak bangun lagi...

aku start buat kerja lazim.. mendobi ler...

Aku kejut Alya... then mandikan dia.. pastu kemas kan dapur... buat breakfast for Alya..

Sidai baju... Then sapu kat depan rumah tu siket...

Tup-tup dah kul 12 pm... eh? aku tak gi pasar pagi.. alamak!!!! da habis da...

apa la aku nak masak petang kang.. sambil tengok melodi aku sms en hubby mintak tolong on the way balik beli barang dapor...

petang kul 4.45pm.. Kak Pah datang bawa biskut raye..

mmm.... tak lama en hubby balik bawa ikan n ayam... nak masak aapa ya... tahap kemalasan dah kemuncak coz jam dah kul 6pm.. aku ajak en hubby kuar tapi dia capek bangat katanya... kesian lak,,

aku masak sup ayam.. then buat mee goreng mamak then goreng ikan.. sambal dia lak aku buat sambal kicap...

Balas bekas Tini semalam.. Bagi mee goreng mamak..

air teh o panas plus ribena ais...

p/s

simple but sedap kata En Hubby... :)
Hilang rasa penat dengar pujian En Hubby... thks Sayang...
tak sempat nak snap coz habis hidang atas meja dengar azan...
next time la...

0 comments: