our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

aku cuti hari nih..

8:19 PM Edit This 0 Comments »
today aku bangun masak sahur pukul 4.45am.. aduss tidoq tak hengat malam tadi..
bangun blurr-blurr... tak tahu nak masak apa.. masak air, pastu goreng telur dadar and masak sardin.. jadi la.. air asam aku tambah cabai ngan air sikit.... jadi la... time tengah masak alya plak masuk dapur dengan keadaan yang amat mayau... tangan sebelah jenjeng bantal bucuk... eiiii.. anak sapa ni eh? busyuk ibu teman ibu masak yea...cayang dia..

kejut hubby and kak on makan... setengah jam pastu settle... ha..ha..ha...

ari ni aku kena g key ell buat medical check up (upon my confirmation from contract to permanent staff)... Alhamdulillah..
kul 11.40 sampai then 12.40 pm.. settle...

pastu g bangi jumpa HR, bagi aku nyerr report.. then isi banyak borang.. thks Mr Shahrizad Yaacob yang amat sabar melayan kerenah aku yang chumel nih...

balek lak aku shoppeng barang dapur ngan hubby di Segi... RM 297 settle.. kalau dulu kalau RM 200 penuh trolley tapi nih.. 3/4 trolley jerr..

balek singgah bazaar beli lauk sejenis.. pastu g pasar beli barang-barang basah lak..

sampai rumah.. si chumel Alya dah tersengih tengok ayah and ibu dah pulang... bersihkan ikan and daging.. goreng ikan and masak nasi..

tak lama pastu abang ipar datang bawak makanan lagi... lauk ada 5 jenis.. macam 12 orang makan.. last-last masa berbuka ikan goreng aku lak yang laku... yang lain-lain tu makan waktu bersahur lak katanya.. hai ntah la... nafsu ramadhan...

0 comments: