our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Shoppeng Raya for Alya...

9:02 PM Edit This 0 Comments »
Siang tadi.. aku , kak won and Alya went to the nearest JJ la.. well actually aku dapat voucher from agent... Alhamdulillah.. rezeki Alya..

dalam kul 2 camtu kami sampai JJ and Alhamdulillah dapat parking pon dekat...
masuk jea terus ke tempat baby.. alahai.. gilernya aku tengok... sale plak tu... 50% and ada sampai 70%... isk.. iskk...

singgah booth hush puppy... tak der size...

pastu singgah kat power puff gurl... pown tak da size for Alya..

pastu singgah kat baby kiko la... dapat 2 t shirt.. and jeans satu.. sume discount 50%.. ...


oh ya.. gown for my girl... cari punyerr cari... tarra.. alamak chumelnye anak ibu pakai baju nih.. tak sabar nak kutip duet raya.... sabar ya sayang.. lagi 2 week jea...

pastu alya dah buat perangai.... nak bobo ya... nampak ada chair kosong so baringkan Alya and kuarkan susu nyerrr... sambil tu sempat la kitaorg possing...

aku and Alya.... TUDUNG BARU BELI...
Alya ngan Mak Long Won nyerrr....
Kak Won possing menggoda... huhuhu.. (dia sebenarnya adik sepupu merangkap adik susu hubby)

Alya dalam proses lalokkan dirinya.. tangan meraba-raba...

settle... sayang capek yea.... bobo ya...

jangan tak tahu pastu kitaorang siap jalan-jalan then Kak Won pon ngusyerr kasut penganten dia.. tak tahan dia sambar la satu kasut Summit.. oh ya.. dalam summit aku jupe Aishah (penyanyi favourite aku) sempat senyum jea... nak snap Alya tengah tido...

weols kuar dari JJ kul 4.30pm... 2 1/2 hour dok dalam tu tak sedaq!!

0 comments: