our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

sedih & gembira

8:15 PM Edit This 0 Comments »
kata orang kalau ada dugaan akan ada hikmah disebaliknya....

Dugaan!!.. terlalu banyak dugaan yang aku tempuhi disepanjang perjalanan menjadikan aku lebih matang dan Alhamdulillah doaku seakan didengariNya.. tiap kali lepas solat aku bermohon agar dipermurahkan rezeki ku..permudahkan segala urusanku dan tetapkanlah iman ku... Alhamdulillah aku rasa kemanisanNya setelah berbagai dugaan yang datang akhirnya aku peroleh kejayaan satu persatu... Suatu masa dulu aku ingin menjadi seorang isteri , seorang ibu .. aku dambakan seorang pemimpin untuk memimpinku.. aku gagal! ... Begitu banyak rintangan yang aku hadapi , terlalu banyak rasanya airmata kumengalir.. Alhamdulillah doaku termakbul.. dipertemukan dengan seorang lelaki yang amat menyayangi dan dikurniakan seorang anak yang amat mencuit hati... betapa indahnya kurniaanMu ya Allah...

aku manusia yang tak sempurna.. namun aku bahagia dan Redha atas setiap pemberian dariNya...

Pengalaman menjadikan aku lebih tabah menghadapi setiap masalah dalam hidup tetapi kadang ada perkara yang membuat kesabaran teruji... Aku beristighfar... aku hambaNya, mereka juga hambaNya... Tetapkanlah iman ku Ya Allah...

Allah menetapkan ujian pada hambaNya.. setiap ujian merupakan tanda kasihNya kepada kita.. Redha dan berdoalah semoga setiap ujian agar dipercepat dan dipermudahkan jalan penyelesaianNya..

Aku berusaha menjadi lebih baik bukan berpura-pura menjadi baik kerana tiada manfaatnya bagi ku hipokrit.... kadang aku fikir berdiam adalah lebih baik dari menyelesaikan kekusutan... Doa dan berserah kepadaNya... Aku percaya Allah pasti ada agendaNya atas apa yang berlaku..

terima kasih teman-teman atas peristiwa yang amat mematangkan diriku.. mengajar aku mengenal mana sahabat dan mana teman.. Alhamdulillah.. Terlalu banyak budi yang kuterima sehingga tak terhitung banyaknya.. Sehingga aku berjaya ke tahap ini..

kepada suami, terima kasih kerana memahami isterimu ini... Sayang akan berusaha menjadi yang terbaik for our family!!


terima kasih kepada kakak-kakak kesayanganku... Ateh, Angah, Arwah Kakak - Segala budi yang tak terhitung banyaknya...

0 comments: