our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

En Hubby sakit...

11:16 AM Edit This 0 Comments »
Last week friday aku MC coz sinusitis yang amat menyeksakan..... ye la... start bukan pose aku kat rumah mertua membersihkan dan mengemas rumah...

Abg Tan and Family datang beraya rumah aku.. tidor kat rumah...

dala tengah hari dia balik ke Manjung.. tak lama tu en Hubby balik dengan ubat-ubatan.. eh?? abang sakit ke?? tak de la berasa sikit jea.. makan ubat then dalam 15 minit cmtu dia minta aku urut pakai minyak panas... dalam setengah jam dia masuk toilet.. tak lama tu kuar dgn rasa yang tak selesa...

??

ibu!! ibu!!! ayah dah tak tahannnnn!!!!

aku separa panik tengok en hubby mengerang kesakitan...... call klinik berdekatan sume buka kul 2.30ptg.. after jumaat... aku siap then papah hubby masuk kete.. Alhamdulillah ada satu klinik buka di Telok Panglima Garang... pass bagi injection dia buat surat refer to hospital...

mencanak aku baawak keta ke Hospital Banting.. masuk wad kecemasan.. dr amik darah and air kencing for testing... masuk drip and tak lama hubby tidor keletihan...


MIL , BIL and SIL sume call tannyerr status...


dari kul 3 sampai kul 5. then dr kata buleh discharge but kene datang balek on monday coz nak scan.. siap pagi menu tak leh makan keras-keras.. sayur ngan daging pon tak leh makan..

Alhamdulillah dalam kul 5 tu weols kuar dari Hsptl Banting...

En Hubby pon pantang nampak petrol pump sume nah disinggahnya..

sampai rumah en Hubby pon cakap.. jom kite g manjong! pastu buleh kita balik bandar bharu, then singgah sungai siput then buleh g rumah kawan weols yang kahwin kat Kampun tersusun Tasekk.. watever la...


tahniah zaheir.. akhirnya menamatkan zaman bujang dengan cik gu skolah.. weols dah ader sorang.. cepat-cepat timang anak yea...

0 comments: