our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

so bz...

8:47 PM Edit This 1 Comment »
agak lama gak aku tak mengupdate blog nih.. maklumla.. bz sket la.. melayan kerenah alya...
alya dah banyak cakap (dalam bahasa dia la...) aktif gak girl sorang nih... kesukaan dia pada kotak tisu.. walau tak pandai jalan tapi meja yang rendah suma dia panjat.. Ya Allah!!! aku menjadi amat bz memerhatikan dia.. nak make sure sume barang agak dia boleh capai jauh-jauh.. hubby pulak selalu balik lewat.. mujur ada alya.. so aku takdela boring sangat..

memandangkan aku ngan hubby tengah diet so xtvt memasak diberhentikan buat sementara waktu.. dapur ku menjadi amat berkilat lagi bersinar sentiasa..

Ahad baru-baru ni aku ke nilai.. shopping lerr menghabiskan duit subsidi (renew roadtax) yang baru dapat... hubby mintak belanja jeans... (eksen sesangat coz dia dah bleh pakai jeans...) tak pa.. aku lak shopping kain pasang.. may be this week nak p rumah mak ndak fatihah upah buat baju.. ye! ye!!

1 comments:

Anonymous said...

howyea~diet eh..bukan ke kalo lagi x masok dapor lagi berhabuk ke.bukan bekilat kan.hee
nak dtg sini ke dis week?meh dtg jengok ain kt kg baru ni~