our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

HP kesokaan ku...

10:05 PM Edit This 0 Comments »
aduhhh... bertimpa-timpa la expenses sekang ni...
itu hari beli almari.. almaklumla.. pakaian yang semakin meriah.. guna zup zap ja la (gaji tak dapat g) ... dapat gaji plak.. bayar sume htang pastu tinggal dalam 2 ratus.. itula.. nak survive sampai dapat gaji bulan depan.. waaaa!!!!waaaa!!!!!

today , my dear CSL buat perangai... orang call tade respons... adus... saje je tau... hopefully ada la duit gedebab turun... amin...!!! mujur ada hubby nyer apple nih... aku cukup tak suka guna apple nih.. maklum la.. suma touch screen.. tak pa la.. sementara jea.. yerr...
dah la nak transfer no phone bukannya sikit..

hari ni baru 23 hb emm... apa aku nak beli sempena birthday aku nanti ya?hp? ngan keadaan ekonomi sekang ni... tak mungkin... korbankan aku nyer saving sikit la... nak beli apa yea??!! aku teringin nak amik gambar aku, hubby and alya.. dalam versi pengantin.. almaklumla.. masa kawen dulu gambar aku teramat la buruknya.. nyesal aku amik pakej tu.. gipun apa buleh buat kan? benda dah lepas... tengok la...

0 comments: