our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

hubby da balik version 2.0

8:55 PM Edit This 0 Comments »
husband selamat sampai port klang on 21st Feb 2009, but he has to stay in boat until encik imegresen chop pasport...

dah la 2 minggu tak dapat cakap ngan hubby..
itu aku la...

alya.. hubby sampai rumah on 23rd February 2009. aku balik dari kerja dia dah ada kat rumah and alya dari dalam keta dah senyum lebar tgk ayah dia... hubby buka pintu and amik alya masuk rumah... aku???!! terpaksa buka pintu sendiri n angkut segala mak nenek barang masuk dalam rumah.. tak pa..aku pendam je la..
masuk ja rumah aku tgk alya cam tak mau lepas ayah dia.. hubby bangga gila la ...
aku mandi, solat n siap nak kuar.. hubby lak??!!! tak leh nak siap co alya ta mau lepas dia.. tu la eksen tadi..

malam tu kitaorang makan sefamily makan kat mama tom yam..

p/s

terima kasih ya Allah kau lindungi dan selamatkan perjalanannya kali ini.. HambaMu ini amat bersyukur kerna selalu mendapat keberkatan Mu..

0 comments: