our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

notebook down!!!!

9:39 PM Edit This 2 Comments »
last thursday, aku found out that aku tak leh guna si manja acer aku tak leh access internet.. streamyx LAN Port tak detect ngan si manje nih... aduss.... error message ' device not recognize....'

friday aku beli device baru but tak leh nak install lak... hubby nyer si manja hantar format baru lak.. so saturday berhousekeepinng la aku.. siap tanam pokok lagi... (ubah pasu jea..)

sunday g rumah pak ndak then lunch kat sana.. ( baju aku dah siap).. bestnyerr... ambik 'ms eye' kat hostel dia...pastu hantar balik... ptg baru sampai rumah... kul 11 dah tido... (consider awal coz aku dah dodoikan alya awal-awal g..

memang bz ari nih.. banyak betul tugas menunggu... Ya Allah.. document for EF da ready tunggu AM sign jea, pastu ada boss nyer kawan nak buat loan, pastu ngan aku nyerr customer kalut loan agreement tak sign g... dah la esok boss tak da.. 3 hari lak tu.... esok pas customer sign aku akan hantar sendiri kat bangi....

Ya Allah mintak-mintak masa diaorang datang esok tak da la banyak sangat ragam...

k, la... rasa cam nak rehat banyak... otak penat la... camna la ngan huneyhubby tu kan... dah lama rasanya tak baca blog dia.. cik eye kalau baca blog ni kasi address dia buleh...

2 comments:

Anonymous said...

owh die dah private kn belog die~
sebab ade owng jahat anta comment melampau kt die.sian die

aluyyah said...

oh ya ka? alamak camna nih... rindula nak layan blog dia... so ain tak buleh layan gak ka blog dia?