our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

alya kena campak...

8:52 PM Edit This 1 Comment »
hai... sayang anak ibu ini....
pas bisul demam pastu kena campak lak..
last friday night aku balik phg, first kat rumah mertua coz ada kenduri arwah... on saturday morning tu aku nampak muka alya cam kena ruam.. so aku sapu minyak n bedak je la.. rumah tgh kenduri so aku melakukan tugas menyiapkan ruangan untuk tetamu di ruang tamu... (maklum la aku ada baby tak leh nak ke dapur..) pas siap kemas , alya tidur dari sebelum majlis sampai habis majlis..

sunday aku tolong ibu mertua basuh periuk.. kemas la apa yang patut.. kesian gak biar dia buat sorang-sorang gpun aku nak balik rumah mertua hubby lak pasni... yang menghairankan aku alya nyerr ruam dah seluruh muka , badan,.. tangan.. n kaki.. alamak campak ke nih???!! tunjuk kat bapa mertua dia dah pesan jangan bagi makan pisang, jangan bagi kena air hujan... balik rumah aku, hubby terus kait, kopek n belah kelapa untuk dptkan airnya... pastu mak buatkan bedk sejuk bubuh kat badan baby..

dalam hati aku.. camna la wednesday ni nak letak kat nursery...????? alhamdulillah.. campaknya semakin pulih.. dan hampir tak kelihatan,,...

Alhamdulillah... syukur padaMu YaAllah... Kau aturkan semuanya dengan sempurna untuk ku...

p/s

semakin nakal Alya sekarang... bising bila duduk lama dalam kereta....

1 comments:

Anonymous said...

wah!dah makin bising ye.x saba nk jmpe die ni tau