our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Alya demam...

12:58 PM Edit This 0 Comments »
kesian anak ibu...
yesterday ptg masa amik alya, kak pah kasitau yang badan alya panas... mujur aku ada provide ubat demam.. well since dari pagi tak g buat dressing aku bawa alya ke klinik for dressing and also demam dia la..

malam tadi badan dia panas.. nak panjat-memanjat pun cam menggeletar je kaki dia.(kesian aku tengok) dalam kul 2 am camtu alya terjaga then hubby amik air asam jawa untuk penjeram kepala.. pastu aku angkat masuk buai.. alhamdulillah pastu nampak dia lena sampai pagi...

pagi aku rasa dahi dia.. still panas g, so aku decide amik emergency leave... tak sampai hati nak letak kat nursery... cam biasa dia meragam sikit.. asyik nak kena dukung je... (sayang nye pasal.. redha ja la..) gpun kebnyakan tugas-tugas besar dah settle tinggal yang sikit-sikit ni jea..

p/s:

hopefully sayang cepat sembuh ya.. tak tega rasanya dengar suara tangisanmu..

0 comments: