our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Mother's Day

12:23 AM Edit This 0 Comments »
Syukur padaMu Ya Allah... kerna dengan anugerah yang teramat indah yang Engkau berikan kepadaku... Gelaran 'Ibu'

tanggal 02 March 2008, aku bergelar seorang ibu... setelah hampir 12 jam aku menahan sakit akhirnya lebih kurang 8.10 malam aku selamat melahirkan Nur Alya melalui kaedah ceasarian... satu perasaan indah yang tak dapat aku bayangkan... menyusukan Alya, berjaga untuk Alya, tak tegar dengar suara halusnya merengek kelaparan...

perasaan bahagia bertambah bila Alya mula meniarap.. merangkak dan sekarang berdiri sendiri... bila mulut montelnya mula bercakap dengan bahasa yang aku sendiri tak faham... bila kenakalannya kadang mengusik kesabaranku...

biar... demi Alya , ibu akan biarkan periuk dan besen menjadi mainanmu... celotehmu sentiasa menjadikan hidup ibu tak pernah sunyi... Biar ibu lewat tidur mengemas barang mainanmu... biarpun keletihan.. tapi hadirmu melengkapkan hidupku... sebagai seorang isteri dan Ibu...


p/s

selamat hari ibu buat Hjh Halimah(mak), Hjh Che Sayang (ibu mertuaku), Dik Na, Kakak Iparku, Biras-birasku.. Kak Nab, Kak Ha, Kak Pah, Kak Sue... You All the best
tak lupa buat office mate, Ina, Ira, Saro, Boss, Kak Normah, Kak Lyda, Thana & all mummy - happy mothers Day..

0 comments: