our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Jalan-Jalan Labour Day

3:37 PM Edit This 0 Comments »
Last friday time cuti (ooohhh sukenyerrr) we all went to JJ Bukit Raja.. sajerr mau jalan-jalan.. boring taww dok umah jeaa...

posting sebelum memulakan perjalanan.. :p

first we all makan dulu.. maklum la.. kuar rumah tadi tak makan apa-apa lagi..

aku cam biasa sizzling yee mee plus teloq then hubby nasi , lauk sotong petai(dulu tak makan) and daging masak kicap..
alya??! dia makan bun ngan mineral water... (jaga badan)

pastu masuk dalam JJ masyaAllah.. sale rupenyerr. ada jam, accessories pompuan... aku dah teruja.. pas tgk beg.. alamak!! rupenyerr semalam aku tertinggal beg duit dalam drawer kat ofis.. iskk... sajerr jea taw!!!!

hubby sangkut kat jam nyerr booth... time happy hour (kengkononnya kira offer time tu je la.. satu jam polo RM 50... hubby jumpe jam kesokaan for himself then dia belikan aku satu... kira ok lah... murah wooo

lawa dak?!! aku jeles ngan jam hubby... memang aku nak satu tapi yg pompuan nyerr tak derr time tu... iskk sajer tau!! but thks hubby... luv u!! mmmuahhhh!!!

0 comments: