our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

mertua datang rumah!!!!!

10:38 PM Edit This 2 Comments »
mak mertua, kakak & abang ipar datang rumah hari nih.. nak tengok pak ndak kat hospital (pusrawi) something ada di 'lung'nya.. isk nauzubilllah... n amik la kesempatan ni pujuk hubby berenti merokok..
pening kepala apa yang nak dimsak... kul 9 am depa call nak datang... isskkkk.... camna nih....(maklumla.. mak mertua , kakak & abang ipar masing-masing memang berkedai makan)
aku masak ikan pekasam goreng, sayur goreng anddd... hehehe... masak lemak cili api ikan kembong..
doaku agar diaorang suka.. amin...
memula tengok diaorang tak sentuh gulai masak lemak aku... (dalam hati marah hubby coz pegi beli gulai ikan duri masak kari... pastu... dekat last stage diaorng makan masak lemak aku.. yang seronoknya memula amik kentang jea.. pastu siap tambah nasi g.. Alhamdulillah... pastu hubby ajak a few kengkawan dia.. then diorang bantai masak lemak cili api aku.... siap tambah 3 kali...
(agaknya dia org lapar kot) lantakla.. aku fikir positif....

actualy bukan aku tak pandai masak tapi kalau bab nak masakkan untuk mertua ni agak gugup sikit.. hehheh.. kalau hubby memang apa yang aku masak dia bantai licin.. so confiden la..

alhamdulillah.. syukur kepada Allah dikurniakan mertua yang suka masak (coz aku menantu yang suka makan) kalau balik rumah mertua jea.. macam-macam makanan diaorang jamu kat aku...

2 comments:

Anonymous said...

wah!bestnye masak lemak cili api
sian die
seriously sedap tau klo makndak msak
ni ain mau dtg umah ni nk masak ke mkn kedai je?hihi :)

aluyyah said...

theeee...theeee.....

jangan la puji sangat...
tak leh nak control niih...