our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

hubby to shanghai-second to fifth day

8:13 PM Edit This 0 Comments »
bukan tak ingat, bukan ku tak rindu tapi... bz nyerr sampai tak dan nak up date blog.
malam first after update blog hubby hantar message " jom chat"...

Ya Allah bersyukurnya aku dgn teknologi yang ada, sekurang-kurang nya dapat la lepas sikit perasaan rindu..

2 nd day hubby call , 3rd day pun hubby call, even fourth day pun dia call... today he just sms since morning..

ain dah balik, tadi bawak dia g 'resepi rahsia' celebrate her becoming birthday.. belanja nasi lada hitam ngan aku makan karipap ayam besar and kek coklat yang ada pisang dalamnya..

before tu aku ada bawak dia pegi tesco semalam n belanja dia baju.. (according to her tak da baju purple g) aku pun sambar 1.. hehehe...


actually today 1/3rd of my day not so good.. but Alhamdulillah i manage to control my feeling well.. Thanks Ya Allah!
to my dear Ain, thks for your support! even i'm not so puas hati tentang apa yang berlaku.. tapi aku cuba redha and berserah kepada Allah.Moga petunjuk dan kekuatan yang dianugerahkan menjadikan aku semakin bertakwa..

balik aku singgah rumah ina (dia buat nasi ayam) then aku n alya balik rumah...
clearkan sink and start buat housekeeping... basuh baju, lipat baju, alya jaga aku mandkan dia..... masak air , buat nestum bagi alya mkn... then tgk tv, mandi then duduk update blog..... just 2 of us.. sambil tu message neighbor sebelah.. few day tak nampak.. alamak dia balik kampung da... tahun depan baru balik... (takutnyerr).. Ya Allah hopefully tak da apa -apa yang buruk terjadi... Amin...

0 comments: