our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Alya Vomit!!

8:45 PM Edit This 0 Comments »


Today, 02nd December 2010.. aku MC... headache tahap gaban.. da 2 hari .. telan postan pon cam tak der kesan jew...

tengah hari aku pegi klinik ditemani Alya n i get my MC.. pressure rendah doktor kata.. dia bagi antibiotik, ubat selsema nga ubat tahan sakit... balik singgah nursery baru Alya.. bayar deposit n yuran pendaftaran.. (my opinion the nursery look good compared to present one..) more cheap n convinient..

balik Alya start vomit non stop.. kesian aku tengok...

petang hubby balik keje n weols bawak ke klinik... Doc Hartati bagi ubat bontot... pastu ubat angin, ubat usus, n garam.... aku beli roti.. balik hubby bagi makan Alya.. kesian anak ibu kelaparan dia habiskan 2 biskut tongkol.. but tak lama pastu watever yang masuk kuar balik... begitulah sampai kul 8.00 pm tadi.. pas aku bagi susu + ubat usus.. alya lalok.. muntah sikit... tak seteruk mula-mula tadi..





ubat Alya... ngan kaya bun + biskut tongkol...
tempat tido Alya dilapik ngan kain batik..
bantal dah hilang sarung coz da kena muntah...


Anakkku... cepat sembuh ya.. esok ibu kena keja.. ibu sayang Alya..

0 comments: