our annivessary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Kangen Hubby

9:15 PM Edit This 0 Comments »
ntah la.. aku rasa down sangat hari nih... tak syok! padahal loan big shark dah approve then suppose aku gembira la.. but....

aku rindu sangat ngan hubby.. rasanya terlalu lama dia pergi then aku tak dapat contact dia.. langsung x dengar khabar... bila dia nak balik?.. camna dia kat laut? rindu tak dia pada kami??

paling menyentuh hati bila tengok reaksi alya.. bila dengar jea bunyi motor kat luar dia cepat cepat merangkak pegi ke sliding door and buka langsir.. sedang dia yang kecil pun tahu rindu.. apatah lagi aku yang sarat dengan emosi nih... abang, i need your shoulder, i need your arm .. i need you!!!!!!
once bila kita dah ada teman yang dulunya asing dalam hidup kita.. then tetiba dia tiada dalam satu jangka masa yang agak lama.. perasaan memerlukan seperti tak dapat dibendung lagi...

aku rindukan kekalutan balik dari kerja, masak untuk hubby.. makan ngan hubby.. tengok tv ngan hubby.. merajuk ngan hubby.. buat air panas untuk hubby... berkongsi rasa ngan hubby.. main ngan alya and also ngan hubby.. AKU RINDUUUUU....

0 comments: